Publicaciones (44) Publicaciones de MARÍA DEL CARMEN ANTÓN MARTÍN

2024

  1. Experiencia gastronómica del turista y compras cruzadas: efecto del rito, la autenticidad y el valor percibido en eventos culinarios

    AEMARK 2024. Actas del 35 Congreso Internacional de Marketing (Cuenca, 11-13 de septiembre de 2024)

2021

  1. Culinary tourism experiences: The effect of iconic food on tourist intentions

    Tourism Management Perspectives, Vol. 40

  2. Publicidad programática. Ese arte oscuro

    AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)

2019

  1. Dual effect of sensory experience: engagement vs diversive exploration

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 48, Núm. 2, pp. 128-151

  2. Impacts of authenticity, degree of adaptation and cultural contrast on travellers’ memorable gastronomy experiences

    Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 28, Núm. 7, pp. 743-764

  3. What to Do After Visiting a Museum? From Post-consumption Evaluation to Intensification and Online Content Generation

    Journal of Travel Research, Vol. 58, Núm. 6, pp. 1052-1063

2015

  1. Determinants of social commitment in the young. Applying the theory of reasoned action

    Revista española de investigación de marketing, Vol. 19, Núm. 2, pp. 83-94

2014

  1. Public Employee Acceptance of New Technological Processes: The case of an internal call centre

    Public Management Review, Vol. 16, Núm. 6, pp. 852-875

  2. Technological and ethical antecedents of e-book piracy and price acceptance: Evidence from the Spanish case

    Electronic Library, Vol. 32, Núm. 4, pp. 542-566

  3. The culture of gift giving: What do consumers expect from commercial and personal contexts?

    Journal of Consumer Behaviour, Vol. 13, Núm. 1, pp. 31-41

  4. Updates in the pathogenesis and diagnosis of hepatic encephalopathy

    Revista medico-chirurgicală̆ a Societă̆ţ̜ii de Medici ş̧i Naturaliş̧ti din Iaş̧i, Vol. 118, Núm. 3, pp. 601-607

2012

  1. Problemas en la distribución de libros electrónicos: descargas ilegales y precio aceptable

    Estrategias multicanal en el ámbito de la distribución: fabricante y distribuidor preocupados por ofrecer nuevas experiencias de compra diferenciadas (Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial), pp. 237-253

2010

  1. Relationship exit in different legal environments: A cross-cultural analysis

    Service Industries Journal, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1457-1478