Didáctica de las Ciencias Experimentales, Sociales y de la Matemática
Departamento
Universidad Nebrija
Madrid, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Nebrija (10)
2023
-
Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?
Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 3, pp. 1279-1292
2022
-
Competetencia mediática y educomunicación para la era de la posverdad
Procesos de enseñanza y aprendizaje en contextos sociales y educativos (Dykinson), pp. 103-111
-
Estado de la investigación en torno a la competencia digital docente en España
La tecnología educativa como eje vertebrador de la innovación (Octaedro), pp. 317-326
2021
-
Quality systems for a responsible management in the university: Measuring the performance of teaching staff
Sustainable and Responsible Entrepreneurship and Key Drivers of Performance (IGI Global), pp. 102-124
-
What are the factors that influence the use of social networks as a means to serve pedagogy?
Texto Livre, Vol. 14, Núm. 1
2020
-
Diseño de experiencias de aprendizaje en entornos digitales en línea
La tecnología como eje del cambio metodológico (UMA Editorial), pp. 1421-1424
-
Enseñanza de arte desde documentos históricos: un caso práctico en master de formación del profesorado desde un contrato de compraventa de un retablo
Educación, patrimonio y creatividad: EPAC IV (Verdelis), pp. 11-26
-
University students’ perception of the usefulness of the flipped classroom methodology
Education Sciences, Vol. 10, Núm. 10, pp. 1-19
-
Using mobile devices for educational purposes in compulsory secondary education to improve student's learning achievements
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 9
-
What factors determine the value of an online teacher education experience from a teacher’s perspective?
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19, pp. 1-16