Artículos (25) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2010

  1. A comparison of the learning effectiveness of live cases and classroom projects

    The international journal of management education, Vol. 8, Núm. 3, pp. 83-94

  2. Assessing the impact of e-procurement on the structure of the buying centre

    International Journal of Information Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 135-143

  3. Components of art exhibition brand equity for internal and external visitors

    Tourism Management, Vol. 31, Núm. 4, pp. 495-504

  4. Delegación y sistemas de incentivos en las entidades sin fines de lucro: el caso de las ONGD españolas

    Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 4, pp. 171-190

  5. Diseño de una metodología para la identificación y valoración de los puntos críticos de seguridad en líneas de fabricación

    Técnica industrial, Núm. 287, pp. 38-43

  6. Knowledge strategy: Its relationship to environmental dynamism and complexity in product development

    Knowledge and Process Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 36-47

  7. La empresa como cartera de proyectos y programas

    Revista DYNA, Vol. 85, Núm. 1, pp. 41-48

  8. La formación de los emprendedores y sus consecuencias sobre la innovación y el éxito empresarial

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 41, pp. 86-95

  9. Los determinantes de la confianza del comprador online: comparación con el caso de subasta

    Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 10, Núm. 1, pp. 43-61

  10. Managing knowledge through human resource practices: Empirical examination on the spanish automotive industry

    International Journal of Human Resource Management, Vol. 21, Núm. 13, pp. 2452-2467

  11. Motivación, satisfacción y lealtad en el turismo: El caso de un destino de interior

    REME, Vol. 13, Núm. 35

  12. Positive and negative effects of team stressors on job satisfaction and new product performance

    Journal of Product Innovation Management, Vol. 27, Núm. 6, pp. 856-868

  13. Product and channel-related risk and involvement in online contexts

    Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 9, Núm. 3, pp. 263-273

  14. Relationship exit in different legal environments: A cross-cultural analysis

    Service Industries Journal, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1457-1478

  15. Simulating the dynamic scheduling of project portfolios

    Simulation Modelling Practice and Theory, Vol. 18, Núm. 10, pp. 1428-1441

  16. Technological joint venture formation under the real options approach

    Research Policy, Vol. 39, Núm. 9, pp. 1185-1197

  17. The effect of market orientation on innovation speed and new product performance

    Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 25, Núm. 7, pp. 501-513

  18. The effect of transaction costs in CO2 markets: an Agent-based model approach

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 42, pp. 83-89

  19. The effect of transaction costs on artificial continuous double auction markets

    Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems, Vol. 645, pp. 65-74

  20. The make-or-buy public strategy. The case of government delivery of international aid in Spain

    Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 1, pp. 1-36