Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Artículos (25) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2010
-
A comparison of the learning effectiveness of live cases and classroom projects
The international journal of management education, Vol. 8, Núm. 3, pp. 83-94
-
Assessing the impact of e-procurement on the structure of the buying centre
International Journal of Information Management, Vol. 30, Núm. 2, pp. 135-143
-
Components of art exhibition brand equity for internal and external visitors
Tourism Management, Vol. 31, Núm. 4, pp. 495-504
-
Delegación y sistemas de incentivos en las entidades sin fines de lucro: el caso de las ONGD españolas
Revista europea de dirección y economía de la empresa, Vol. 19, Núm. 4, pp. 171-190
-
Diseño de una metodología para la identificación y valoración de los puntos críticos de seguridad en líneas de fabricación
Técnica industrial, Núm. 287, pp. 38-43
-
Knowledge strategy: Its relationship to environmental dynamism and complexity in product development
Knowledge and Process Management, Vol. 17, Núm. 1, pp. 36-47
-
La empresa como cartera de proyectos y programas
Revista DYNA, Vol. 85, Núm. 1, pp. 41-48
-
La formación de los emprendedores y sus consecuencias sobre la innovación y el éxito empresarial
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 41, pp. 86-95
-
Los determinantes de la confianza del comprador online: comparación con el caso de subasta
Management Letters / Cuadernos de Gestión, Vol. 10, Núm. 1, pp. 43-61
-
Managing knowledge through human resource practices: Empirical examination on the spanish automotive industry
International Journal of Human Resource Management, Vol. 21, Núm. 13, pp. 2452-2467
-
Motivación, satisfacción y lealtad en el turismo: El caso de un destino de interior
REME, Vol. 13, Núm. 35
-
Positive and negative effects of team stressors on job satisfaction and new product performance
Journal of Product Innovation Management, Vol. 27, Núm. 6, pp. 856-868
-
Product and channel-related risk and involvement in online contexts
Electronic Commerce Research and Applications, Vol. 9, Núm. 3, pp. 263-273
-
Relationship exit in different legal environments: A cross-cultural analysis
Service Industries Journal, Vol. 30, Núm. 9, pp. 1457-1478
-
Simulating the dynamic scheduling of project portfolios
Simulation Modelling Practice and Theory, Vol. 18, Núm. 10, pp. 1428-1441
-
Technological joint venture formation under the real options approach
Research Policy, Vol. 39, Núm. 9, pp. 1185-1197
-
The effect of market orientation on innovation speed and new product performance
Journal of Business and Industrial Marketing, Vol. 25, Núm. 7, pp. 501-513
-
The effect of transaction costs in CO2 markets: an Agent-based model approach
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 42, pp. 83-89
-
The effect of transaction costs on artificial continuous double auction markets
Lecture Notes in Economics and Mathematical Systems, Vol. 645, pp. 65-74
-
The make-or-buy public strategy. The case of government delivery of international aid in Spain
Documentos de trabajo " Nuevas tendencias en dirección de empresas ", Núm. 1, pp. 1-36