Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Artículos (30) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2020
-
A pilot model for the liberalization of the Spanish railway market based on combinatorial auctions
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 70, pp. 86-97
-
Aplicabilidad de los modelos de madurez de business intelligence a pymes
Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 71, pp. 31-45
-
Business, management and accounting: Internal structure and external connections
Journal of Strategy and Management, Vol. 13, Núm. 2, pp. 254-277
-
Determinants of innovation performance of organizations in a regional innovation system from a developing country
International Journal of Innovation Science, Vol. 12, Núm. 3, pp. 345-362
-
Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation
Journal of Brand Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 211-226
-
El uso del color en la construcción de comunicación eficaz para cartelería. Estudio de caso: actividades formativas de emprendimiento
Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 48, pp. 123-147
-
Genetic algorithms for the scheduling in additive manufacturing
International Journal of Production Management and Engineering (IJPME), Vol. 8, Núm. 2, pp. 59-63
-
Have an omnichannel seamless interaction experience! Dimensions and effect on consumer satisfaction
Journal of Marketing Management, Vol. 36, Núm. 17-18, pp. 1731-1761
-
How to gain image and positioning on social media: Spanish agribusiness firm image and position on social media
Applied Economics, Vol. 52, Núm. 21, pp. 2280-2291
-
Influence of online transparency on efficiency: Analysis of spanish NGDOs
CIRIEC - España. Revista de economía pública, social y cooperativa, Núm. 99, pp. 5-35
-
Inversión en I+D a nivel mundial: un cambio estructural
Revista de Contabilidad y Tributación. CEF, Núm. 446, pp. 185-208
-
Is the formalization of NPD collaboration productive or counterproductive? Contingent effects of trust between partners
BRQ Business Research Quarterly, Vol. 24, Núm. 1, pp. 2-18
-
La gestión de las quejas, clave fundamental para mejorar la experiencia de usuario
Investigación y marketing, Núm. 146, pp. 14-19
-
New business models for sustainable spare parts logistics: A case study
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 8, pp. 3071
-
Online and Face-to-Face Social Networks and Dispositional Affectivity. How to Promote Entrepreneurial Intention in Higher Education Environments to Achieve Disruptive Innovations?
Frontiers in Psychology, Vol. 11
-
Parents' learning mechanisms for family firm succession: An empirical analysis in spain through the lens of the dynamic capabilities approach
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19
-
Portfolio scheduling: an integrative approach of limited resources and project prioritization
JOURNAL OF PROJECT MANAGEMENT, Vol. 5, Núm. 2, pp. 103-116
-
Production planning in 3D printing factories
International Journal of Production Management and Engineering (IJPME), Vol. 8, Núm. 2, pp. 75-86
-
Reflexões sobre as versões de Karate em uma cidade metropolitana de São Paulo
Quaderns de Psicología, Vol. 22, Núm. 3
-
Reusing newspaper kiosks for last-mile delivery in urban areas
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-27