Departamento
Organización de Empresas y Comercialización e Investigación de Mercados
Publicaciones (48) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
"Be seamless, my firm!": cómo gestionar la experiencia de interacción omnicanal con los consumidores
Revista de marketing y publicidad, Núm. 3, pp. 7-38
-
A framework for production planning in additive manufacturing
Proceedings of the 15th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management and XXV Congreso de Ingeniería de Organización
-
A multi-criteria procedure in new product development using different qualitative scales
Applied Soft Computing, Vol. 106
-
A review on “The internal mechanisms of entrepreneurs social capital: a multi-network analysis"
International Journal of Tourism and Hotel Business Management, Vol. 3, Núm. 1, pp. 435-441
-
BIM implementation in construction project management
Proceedings of the 15th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management and XXV Congreso de Ingeniería de Organización
-
Benefits from the standardisation of the complaint management system
Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 32, Núm. 7-8, pp. 737-757
-
Brand deletion implementation: The effect on performance of context and process factors
European Management Journal, Vol. 39, Núm. 1, pp. 147-161
-
Building and development of an organizational competence for digital transformation in SMEs
Journal of Industrial Engineering and Management, Vol. 14, Núm. 1, pp. 15-24
-
Covid-19 y difusión de innovaciones: parecidos razonables
The Conversation
-
Culinary tourism experiences: The effect of iconic food on tourist intentions
Tourism Management Perspectives, Vol. 40
-
Decentralized, fast and scalable almost-global convergence in single-optimum coordination problems
Proceedings of the 15th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management and XXV Congreso de Ingeniería de Organización
-
Desarrollo de competencias transversales en el Grado en Relaciones Laborales y RRHH
Conference proceedings. CIVINEDU 2021: 5th International Virtual Conference on Educational Research and Innovation
-
El pensamiento estratégico chino. Las bases del modelo chino de gobernanza mundial
Sinología hispánica, Núm. 12, pp. 1-32
-
En la era de la combinación de canales, ¡conecta con el cliente!
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
-
Experiencia del usuario en sitios web gamificados: tipo de juegos, retos y gameplays
AEMARK 2021: Actas del XXXII Congreso Internacional de Marketing (Jaén, 8-11 de septiembre de 2021)
-
Experiencias con disciplinas artísticas en el aprendizaje de dirección de empresas
Aula de encuentro: Revista de investigación y comunicación de experiencias educativas, Vol. 23, Núm. 1, pp. 166-187
-
Fuzzy Logic-Based Approaches in Supply Chain Risk Management: A Review
Studies in Computational Intelligence (Springer Science and Business Media Deutschland GmbH), pp. 79-94
-
How to foster employee satisfaction by means of coaching, motivation, emotional salary and social media skills in the agri-food value chain
New Medit, Vol. 20, Núm. 1, pp. 39-56
-
Impulsando la transformación digital del modelo de negocio a través de capacidades organizacionales
Proceedings of the 15th International Conference on Industrial Engineering and Industrial Management and XXV Congreso de Ingeniería de Organización
-
Inspiratory muscle training program using the powerbreath®: Does it have ergogenic potential for respiratory and/or athletic performance? a systematic review with meta-analysis
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 18, Núm. 13