Publikationen (42) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2024

  1. (Re)Sounding Nations: Anthems and the Politics of Performing and Listening in Wartime Europe (1936–1945)

    Palgrave Studies in Music and Literature (Palgrave Macmillan), pp. 137-157

  2. Analyses of Physical and Physiological Responses during Competition in Para-Footballers with Cerebral Palsy: A Systematic Review

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 14, Núm. 9

  3. Analysis of Madrid Primary Health-Care staff for the implementation of exercise prescription

    Atencion Primaria, Vol. 56, Núm. 10

  4. Application of the Delphi technique to a questionnaire on out-of-classroom training in initial teacher education

    Journal of Adventure Education and Outdoor Learning

  5. Aprender a jugar enseñando a otros

    La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria (Dykinson), pp. 215-226

  6. Assessing the Match Physical Responses of International Referees for Footballers with Cerebral Palsy: A Tournaments and Halves Comparative Analysis

    Sensors, Vol. 24, Núm. 5

  7. Catálogo exposición "Javier Albar: obra gráfica"

    Fundación Ávila - CaixaBank

  8. Cómo estimar la composición corporal en la enfermedad de Huntington. Estudio transversal y observacional con bioimpedancia de múltiples frecuencias

    Revista de neurologia, Vol. 78, Núm. 1, pp. 17-25

  9. Drop sets effects on maximum dynamic strength, jumping ability and acceleration in female basketball players

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 19, Núm. 59, pp. 17-33

  10. E-textiles para la educación STEAM en educación primaria: una revisión sistemática

    RIED: revista iberoamericana de educación a distancia, Vol. 27, Núm. 1, pp. 417-448

  11. Educación artística y formación de docentes: Aproximación bibliométrica

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 38, Núm. 99, pp. 207-230

  12. Effect of acute and residual match-induced fatigue on repeated sprint ability in soccer players

    Science and Sports, Vol. 39, Núm. 1, pp. 96-104

  13. El Efecto de la Edad Relativa en las siete mejores ligas profesionales de fútbol femenino de la Unión de Federaciones Europeas de Fútbol (UEFA)

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 54, pp. 518-528

  14. El arte gráfico como medio de comunicación y cuidados en personas con demencia temprana y Alzhéimer

    Cultura de los Cuidados, pp. 103-116

  15. Evaluación final y calificación de los Trabajos Fin de Estudios en la Formación del Profesorado de Educación Física: percepciones de los estudiantes

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 51, pp. 791-799

  16. Evaluation of Competences in the Final Degree Projects or Final Master’s Degree Project in the Initial Training of Physical Education Teachers: Design and validation of a questionnaire

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 55, pp. 353-362

  17. Examining how observed need-supportive and need-thwarting teaching behaviours relate to pupils’ affective outcomes in physical education

    European Physical Education Review, Vol. 30, Núm. 1, pp. 105-121

  18. Experiences of Service-Learning in the initial training of physical education teachers

    Espiral. Cuadernos del profesorado, Vol. 17, Núm. 35, pp. 58-68

  19. Expresión corporal y educación emocional: Resultados de un programa en educación infantil

    EmásF: revista digital de educación física, Núm. 87, pp. 11-29

  20. High-intensity interval training programs and their impact on endurance performance in handball players: A systematic review

    Biomedical Human Kinetics, Vol. 16, Núm. 1, pp. 113-130