Publicaciones en colaboración con investigadores/as de Universidad Nacional de Educación a Distancia (20)

2021

  1. Mixed methods in education research

    Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography (Peter Lang AG), pp. 53-70

  2. Motivation and Perceived Learning of Secondary Education History Students. Analysis of a Programme on Initial Teacher Training

    Frontiers in Psychology, Vol. 12

  3. Quantitative research in education

    Handbook of Research on Teacher Education in History and Geography (Peter Lang AG), pp. 35-51

2020

  1. Building knowledge in children using mobile devices and visual strategies

    Educacao e Sociedade, Vol. 41

  2. Discapacidad intelectual y el uso de las tecnologías de la información y comunicación: revisión sistemática

    International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 177-188

  3. La competencia digital en los programas de formación de ocio y tiempo libre para jóvenes

    Pedagogía social: revista interuniversitaria, Núm. 35, pp. 139-153

  4. Project-based learning: an analysis of cooperation and evaluation as the axes of its dynamic

    Humanities and Social Sciences Communications, Vol. 7, Núm. 1

  5. Teaching skills assessment in initial teacher training in physical education

    Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 22, pp. 1-12

2018

  1. Los nuevos objetivos de las Naciones Unidas a quince años vista

    El cincuentenario de los pactos internacionales de derechos humanos de la ONU: Libro homenaje a la profesora M.ª Esther Martínez Quinteiro (Ediciones Universidad de Salamanca), pp. 673-682

2015

  1. PISA, IDE e IPE: Evidencia empírica de las desigualdades educativas entre las regiones españolas

    Revista de Psicología y Educación, Vol. 10, Núm. 1, pp. 173-192

2009

  1. Neuropsychological profiles associated with the children's oral language disorders

    Revista de Neurologia, Vol. 48, Núm. 1, pp. 32-38

2003

  1. On the structure of multipliers of □2

    International Journal of Mathematics and Mathematical Sciences, Vol. 2003, Núm. 15, pp. 935-946