Centro
FAC EDUCACION Y TRABAJO SOCIAL
Publicaciones (131) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2023
-
A Delphi study to identify and assess professional competencies in the education of optometrists: Education optometrists competencies assessment: A Delphi Study
Journal of Optometry, Vol. 16, Núm. 2, pp. 151-166
-
A cross-sectional study of suicidal ideation and behaviour, depression, anxiety and stress in a Spanish sample. Mental health in young people after the Covid-19 pandemic
Mortality
-
A note on a standard model for Galois rings
Applicable Algebra in Engineering, Communications and Computing
-
ABP para el desarrollo conjunto de las competencias de modelización matemática y financiera
Aula de secundaria, Núm. 52, pp. 40-45
-
Activation Capacity of the Intrinsic Musculature of the Foot in Handball Athletes with Chronic Ankle Instability
Biomedicines, Vol. 11, Núm. 8
-
Adaptación de una escala de Habilidades Socioemocionales para profesorado de Educación Infantil, Primaria y Secundaria
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 2, pp. 87-101
-
Alfabetización en datos: percepción y grados de satisfacción de estudiantes universitarios
Revista general de información y documentación, Vol. 33, Núm. 2, pp. 353-371
-
Alimentación escolar y compra pública sostenible. Estudio sobre la presencia de la alimentación procedente de la agricultura familiar en los menús escolares
Revista de Sociología de la Educación-RASE, Vol. 16, Núm. 2, pp. 101-120
-
Analysis of Daytime and Night-Time Aerosol Optical Depth from Solar and Lunar Photometry in Valladolid (Spain)
Remote Sensing, Vol. 15, Núm. 22
-
Aplicación y retos de la tecnología de movimiento ocular en Educación Superior
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, Núm. 76, pp. 35-46
-
Aplicando el aprendizaje cooperativo por primera vez en educación física
EmásF: revista digital de educación física, Núm. 83, pp. 57-78
-
Application of chemometrics on Raman spectra from Mars: Recent advances and future perspectives
Journal of Chemometrics, Vol. 37, Núm. 9
-
Are dyslexic people more creative? myth or reality: a meta-analysis
Psicología educativa, Vol. 29, Núm. 1, pp. 55-64
-
Assessing individual differences in the way people deal with ridicule and being laughed at: The Spanish form of the PhoPhiKat-45
Current Psychology, Vol. 42, Núm. 19, pp. 16287-16303
-
Attractors in almost periodic Nicholson systems and some numerical simulations
Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 528, Núm. 1
-
BEES AND CLIMATE CHANGE IN CHILDREN'S EDUCATION: DIDACTIC PROPOSAL BASED ON DESIGN THINKING
International Journal of Human Sciences Research, Vol. 3, Núm. 43, pp. 2-12
-
Caminos dialógicos: intercambio y aprendizaje compartido entre dos realidades educativas
Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 4, Núm. 2, pp. 127-136
-
Children’s Experiences of Lockdown and Social Distancing in the Covid-19 Pandemic
Journal of Family Issues, Vol. 44, Núm. 9, pp. 2422-2445
-
Convivencia entre IMV y rentas mínimas: balance y propuestas desde los profesionales de la intervención social
Cuadernos de trabajo social, Vol. 36, Núm. 2, pp. 293-316
-
Desentrañando componentes del clima educativo: el caso del proyecto educativo Rubik.
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 26, Núm. 2, pp. 17-35