Centro
FAC EDUCACION PA
Publicaciones (67) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2021
-
"Caminemos en esperanza" Fratelli Tutti y los dinamismos de la historia
Misiones Extranjeras: Revista de misionología, Núm. 298, pp. 353-368
-
2021: o tempo, a história e a pesquisa
História da Educação, Vol. 25, Núm. 59
-
An Examination of Epistemic Beliefs about History in Initial Teacher Training: A Comparative Analysis between Primary and Secondary Education Prospective Teachers
Journal of Experimental Education, Vol. 89, Núm. 1, pp. 54-73
-
Analysis of student motivation towards body expression through the use of formative and share assessment
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 40, pp. 198-208
-
Behavior of traffic congestion and public transport in eight large cities in latin america during the covid-19 pandemic
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 11, Núm. 10
-
Benefits, satisfaction and limitations derived from the performance of intergenerational virtual activities: Data from a general population spanish survey
International Journal of Environmental Research and Public Health, Vol. 19, Núm. 1
-
Bibliometric analysis of the international scientific production on environmental education
Journal of Baltic Science Education, Vol. 20, Núm. 3, pp. 428-442
-
Cues for feigning screening in whiplash associated disorders
Legal Medicine, Vol. 48
-
Del murmullo del sujeto al sujeto capaz. Claves hermenéuticas a la luz de Fratelli Tutti
Ciencia Tomista, Vol. 148, Núm. 468, pp. 81-116
-
Diagnostic accuracy of the Structured Inventory of Malingered Symptomatology (SIMS) in motor vehicle accident patients
Journal of Forensic Psychiatry and Psychology, Vol. 32, Núm. 1, pp. 131-154
-
Diferencias en el análisis de datos desde distintas versiones de la Teoría Fundamentada
Empiria: Revista de metodología de ciencias sociales, Núm. 51, pp. 185-229
-
Diálogos Genéticos Y Genéricos En "London Calling"
Hispanic journal, Vol. 42, Núm. 1, pp. 97-113
-
Ecologías de aprendizaje digital de los docentes: La Escuela en casa durante la Covid-19 en la Comunidad Valenciana
Publicaciones: Facultad de Educación y Humanidades del Campus de Melilla, Vol. 51, Núm. 3, pp. 165-214
-
Educación matemática en Iberoamérica: Un estudio bibliométrico en SSCI
Matemáticas, Educación y Sociedad, Vol. 4, Núm. 2, pp. 40-53
-
Efecto del ozono en las enfermedades de madera de la vid
Agricultura: Revista agropecuaria y ganadera, Núm. 1056, pp. 46-50
-
Efectos del uso de ozono como desinfectante en la fertilidad de los suelos
Vida rural, Núm. 503, pp. 48-54
-
Effect of Victimization and Perceived Support on Maintenance of Dating Relationships Among College Students in Guadalajara, Mexico
Journal of Interpersonal Violence, Vol. 36, Núm. 5-6, pp. 2182-2198
-
Effect of a 6-Week Physical Education Intervention on Motor Competence in Pre-School Children with Developmental Coordination Disorder
Journal of Clinical Medicine, Vol. 10, Núm. 9, pp. 1936
-
El recuerdo y la emoción en la adquisición del hábito lector. Un estudio de caso
Tejuelo: Didáctica de la Lengua y la Literatura. Educación, Núm. 34, pp. 293-322
-
El tangram como recurso para realizar actividades de geometría elemental
Epsilon: Revista de la Sociedad Andaluza de Educación Matemática "Thales", Núm. 109, pp. 59-64