Publicaciones (106) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2023

  1. Compact Encoding of Reified Triples Using HDTr

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

  2. Entorno de aprendizaje de una asignatura basado en Microsoft Teams

    Innovación docente en Educación Superior: interacción, participación y colaboración (Universidad de Valladolid), pp. 149

  3. Proyectos de aprendizaje (ÁGILES)

    Innovación docente en Educación Superior: interacción, participación y colaboración (Universidad de Valladolid), pp. 287

  4. Reproducible experiments with Learned Metric Index Framework

    Information Systems, Vol. 118

  5. Social Network Sentiment Analysis Using Hybrid Deep Learning Models

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 13, Núm. 20

  6. Una metodología basada en prácticas ágiles para la realización de Trabajos Fin de Grado

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 8, pp. 367-374

2022

  1. A comparison of machine learning algorithms on design smell detection using balanced and imbalanced dataset: A study of God class

    Information and Software Technology, Vol. 143

  2. A non-intrusive Industry 4.0 retrofitting approach for collaborative maintenance in traditional manufacturing

    Computers and Industrial Engineering, Vol. 164

  3. Alineamiento constructivo basado en prácticas ágiles: un caso de estudio en el marco de UVAGILE

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 79-86

  4. Crossroads 2.0 - Juego educativo sobre el impacto del cambioclimático con generación de lenguaje natural

    SEPLN-PD 2022: Annual Conference of the Spanish Association for Natural Language Processing 2022: Projects and Demonstrations (CEUR Workshop Proceedings), pp. 57-61

  5. Crossroads 2.0 - Learning game for climatic change awareness with generation of natural language

    CEUR Workshop Proceedings

  6. Estudio de hábitos del alumnado en el uso de las guías docentes de asignaturas universitarias

    Actas de las Jornadas sobre la Enseñanza Universitaria de la Informática (JENUI), Núm. 7, pp. 375-378