Publikationen (161) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben Referenzierte Forschungsdaten aufrufen.

2024

  1. Aprender a jugar enseñando a otros

    La educación física en la escuela: recursos, experiencias y prácticas innovadoras en educación infantil y primaria (Dykinson), pp. 215-226

  2. Comparative Study of Physical Activity, Leisure Preferences, and Sedentary Behavior among Portuguese, Italian, and Spanish University Students

    Healthcare (Switzerland), Vol. 12, Núm. 19

  3. Conflicting values, implicit norms, and flawed evidence: a critical review of World Athletics’s eligibility criteria to compete in the women’s category from 2009 to 2024

    International Sports Law Journal, Vol. 24, Núm. 2, pp. 82-96

  4. Fair and Safe Eligibility Criteria for Women's Sport: The Proposed Testing Regime Is Not Justified, Ethical, or Viable

    Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports

  5. Herramienta para el seguimiento y la evaluación de la calidad de los proyectos de aprendizaje-servicio universitario: Matriz de indicadores

    Guía de buenas prácticas: aprendizaje-servicio en actividad física y deporte (Octaedro), pp. 77-98

  6. Instalaciones multisensoriales al aire libre para la educación infantil

    Instalaciones multisensoriales al aire libre: [exposición] (Facultad de Educación de Palencia), pp. 5-7

  7. Instalaciones multisensoriales al aire libre: [exposición]

    Facultad de Educación de Palencia

  8. Instalaciones multisensoriales, movimiento y luego al aire libre

    Instalaciones multisensoriales al aire libre: [exposición] (Facultad de Educación de Palencia), pp. 16-21

  9. Jugar en familia(s): una propuesta pedagógica de lo corporal para las infancias

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 61, pp. 668-676

  10. Lesbian, anorexic, disabled, and big: other ways of being a female physical education teacher

    Teachers and Teaching: Theory and Practice, Vol. 30, Núm. 5, pp. 601-616

  11. Peer Observation of Teaching in Higher Education: Systematic Review of Observation Tools

    Educational Process: International Journal, Vol. 13, Núm. 1, pp. 84-101

  12. Physical Education and COVID-19: what have we learned?

    Curriculum Studies in Health and Physical Education, Vol. 15, Núm. 3, pp. 340-357

  13. Punto de encuentro

    Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 5, Núm. 2, pp. 181-183

  14. Socio-emotional aspects articulated with content in an online teachers’ community of practice: ‘agreeable dialogue zones’

    Teacher Development, Vol. 28, Núm. 2, pp. 215-243

  15. The purpose of primary physical education: The views of teacher educators

    European Physical Education Review, Vol. 30, Núm. 4, pp. 601-619

  16. Una propuesta de guion de entrevista: la presencia de las personas responsables de las entidades en los proyectos de aprendizaje-servicio universitario

    Guía de buenas prácticas: aprendizaje-servicio en actividad física y deporte (Octaedro), pp. 137-144

  17. ‘I have normalised being treated differently’. Analysis of the experiences of foreign students in Physical Education

    Physical Education and Sport Pedagogy

  18. ‘The good, the bad and the ugly’: primary school children’s visual representations and interpretations of PE teacher embodiments

    Sport, Education and Society, Vol. 29, Núm. 6, pp. 649-666

2023

  1. Actividad cerebral como respuesta a diferentes tipos de tareas aritméticas

    Investigación en Educación Matemática XXVI: Logroño, 6, 7 y 8 de septiembre de 2023 (Sociedad Española de Investigación en Educación Matemática, SEIEM), pp. 339-346

  2. Caminos dialógicos: intercambio y aprendizaje compartido entre dos realidades educativas

    Márgenes: Revista de Educación de la Universidad de Málaga, Vol. 4, Núm. 2, pp. 127-136