Department
Didactics of Experimental Sciences, Social Sciences and Mathematics
Publications (58) Publications in which a researcher has participated
2023
-
A note on a standard model for Galois rings
Applicable Algebra in Engineering, Communications and Computing
-
A three-pronged method to analyse pre-service teachers’ understanding and epistemic reasoning about soil
Journal of Biological Education
-
ABP para el desarrollo conjunto de las competencias de modelización matemática y financiera
Aula de secundaria, Núm. 52, pp. 40-45
-
Analysis of Daytime and Night-Time Aerosol Optical Depth from Solar and Lunar Photometry in Valladolid (Spain)
Remote Sensing, Vol. 15, Núm. 22
-
Application of chemometrics on Raman spectra from Mars: Recent advances and future perspectives
Journal of Chemometrics, Vol. 37, Núm. 9
-
Are educational robots any good for communicative English learning for primary school students?
Texto Livre, Vol. 16
-
Are gardens useful for promoting early age science education? Evidence from analysis of children’s drawings
Interdisciplinary Journal of Environmental and Science Education, Vol. 19, Núm. 4, pp. e2320
-
Attractors in almost periodic Nicholson systems and some numerical simulations
Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 528, Núm. 1
-
BEES AND CLIMATE CHANGE IN CHILDREN'S EDUCATION: DIDACTIC PROPOSAL BASED ON DESIGN THINKING
International Journal of Human Sciences Research, Vol. 3, Núm. 43, pp. 2-12
-
Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?
Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 3, pp. 1279-1292
-
Conexión afectiva en la comprensión del pasado
Iber: Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, Núm. 111, pp. 27-33
-
Educación ambiental en los países de nuestro entorno: un estado de la cuestión
Educación y futuro: revista de investigación aplicada y experiencias educativas, Núm. 49, pp. 103-122
-
Educación para la Sostenibilidad centrada en el desarrollo de la corresponsabilidad y la equidad de género desde la Educación Matemática Infantil
Cuadernos de pedagogía, Núm. 544
-
El alumnado de educación infantil ya sabe lo que es un virus
Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 41, Núm. 2, pp. 5-24
-
El desarrollo de Competencias Científicas a través de una línea de saberes: Un análisis experimental en el aula
Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 20, Núm. 2, pp. 2101-2101
-
Elaboración de un instrumento de análisis de proyectos editoriales de Educación Infantil
Números: Revista de didáctica de las matemáticas, Núm. 114, pp. 43-61
-
Empatía y empatía histórica. Su correlación a través de un dilema ético
Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 331-350
-
Errores de traducción entre lenguajes de programación secuenciales en actividades con Cubetto
RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 76
-
Evaluating University Gardens as Innovative Practice in Education for Sustainability: A Latin-American Case Study
Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 5
-
Galois LCD codes over mixed alphabets
Finite Fields and their Applications, Vol. 85