Publications (58) Publications in which a researcher has participated

2023

  1. A note on a standard model for Galois rings

    Applicable Algebra in Engineering, Communications and Computing

  2. A three-pronged method to analyse pre-service teachers’ understanding and epistemic reasoning about soil

    Journal of Biological Education

  3. ABP para el desarrollo conjunto de las competencias de modelización matemática y financiera

    Aula de secundaria, Núm. 52, pp. 40-45

  4. Analysis of Daytime and Night-Time Aerosol Optical Depth from Solar and Lunar Photometry in Valladolid (Spain)

    Remote Sensing, Vol. 15, Núm. 22

  5. Application of chemometrics on Raman spectra from Mars: Recent advances and future perspectives

    Journal of Chemometrics, Vol. 37, Núm. 9

  6. Are educational robots any good for communicative English learning for primary school students?

    Texto Livre, Vol. 16

  7. Are gardens useful for promoting early age science education? Evidence from analysis of children’s drawings

    Interdisciplinary Journal of Environmental and Science Education, Vol. 19, Núm. 4, pp. e2320

  8. Attractors in almost periodic Nicholson systems and some numerical simulations

    Journal of Mathematical Analysis and Applications, Vol. 528, Núm. 1

  9. BEES AND CLIMATE CHANGE IN CHILDREN'S EDUCATION: DIDACTIC PROPOSAL BASED ON DESIGN THINKING

    International Journal of Human Sciences Research, Vol. 3, Núm. 43, pp. 2-12

  10. Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?

    Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 3, pp. 1279-1292

  11. Conexión afectiva en la comprensión del pasado

    Iber: Didáctica de las ciencias sociales, geografía e historia, Núm. 111, pp. 27-33

  12. Educación ambiental en los países de nuestro entorno: un estado de la cuestión

    Educación y futuro: revista de investigación aplicada y experiencias educativas, Núm. 49, pp. 103-122

  13. Educación para la Sostenibilidad centrada en el desarrollo de la corresponsabilidad y la equidad de género desde la Educación Matemática Infantil

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 544

  14. El alumnado de educación infantil ya sabe lo que es un virus

    Enseñanza de las ciencias: revista de investigación y experiencias didácticas, Vol. 41, Núm. 2, pp. 5-24

  15. El desarrollo de Competencias Científicas a través de una línea de saberes: Un análisis experimental en el aula

    Revista Eureka sobre enseñanza y divulgación de las ciencias, Vol. 20, Núm. 2, pp. 2101-2101

  16. Elaboración de un instrumento de análisis de proyectos editoriales de Educación Infantil

    Números: Revista de didáctica de las matemáticas, Núm. 114, pp. 43-61

  17. Empatía y empatía histórica. Su correlación a través de un dilema ético

    Profesorado: Revista de curriculum y formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 331-350

  18. Errores de traducción entre lenguajes de programación secuenciales en actividades con Cubetto

    RED: revista de educación a distancia, Vol. 23, Núm. 76

  19. Evaluating University Gardens as Innovative Practice in Education for Sustainability: A Latin-American Case Study

    Sustainability (Switzerland), Vol. 15, Núm. 5

  20. Galois LCD codes over mixed alphabets

    Finite Fields and their Applications, Vol. 85