Argitalpenak (40) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2019

  1. A fuzzy-based holistic approach for supply chain risk assessment and aggregation considering risk interdependencies

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 9, Núm. 24

  2. A generic heuristic for multi-project scheduling problems with global and local resource constraints (RCMPSP)

    Soft Computing, Vol. 23, Núm. 10, pp. 3465-3479

  3. ASSESSING MOTIVATION IN PROJECT TEAMS

    Proceedings from the International Congress on Project Management and Engineering

  4. An introduction to ABED: Agent-based simulation of evolutionary game dynamics

    Games and Economic Behavior, Vol. 118, pp. 434-462

  5. Be seamless and get a flowing shared experience

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  6. Best experienced payoff dynamics and cooperation in the centipede game

    Theoretical Economics, Vol. 14, Núm. 4, pp. 1347-1385

  7. Brand deletion strategy: a configuration approach

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  8. Caracterización del uso de coaching ejecutivo-organizativo en la cadena de valor agroalimentaria

    Revista de la Facultad de Agronomía de La Universidad del Zulia, Vol. 36, Núm. 2, pp. 162-187

  9. Corrigendum to: “Latent communities of digital publications: The role of editors, followersand advertisers” [Telematics and Informatics35(5)(2018)1176-118](S0736585317307906)(10.1016/j.tele.2018.02.001)

    Telematics and Informatics

  10. Does it pay off for museums to foster creativity? The complementary effect of innovative visitor experiences

    Journal of Travel and Tourism Marketing, Vol. 36, Núm. 2, pp. 144-158

  11. Drivers and inhibitors of video game addiction

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  12. Dual effect of sensory experience: engagement vs diversive exploration

    International Journal of Retail and Distribution Management, Vol. 48, Núm. 2, pp. 128-151

  13. El seguimiento activo de las series de ficción en internet. La atención y la emoción como desencadenantes del binge-watching

    Revista de comunicación, Núm. 18, pp. 3-23

  14. Evaluación de la motivación en equipos de proyectos

    Comunicaciones presentadas al XXIII Congreso Internacional de Ingeniería de Proyectos: celebrado en Málaga del 10 al 12 de julio de 2019

  15. Facebook. Una herramienta 2.0 al servicio de la docencia universitaria

    EA, Escuela abierta: revista de Investigación Educativa, Núm. 22, pp. 15-27

  16. Gamificación en Ingeniería de Organización: “Cubioska” un juego de Role en Entorno Web

    Dirección y organización: Revista de dirección, organización y administración de empresas, Núm. 69, pp. 62-81

  17. Grandes proyectos en digitalización de la administración pública: un beneficio para todos

    Agenda de la empresa andaluza: ideas, personas e instrumentos para dirigir la empresa, Núm. 243, pp. 56-57

  18. Impacts of authenticity, degree of adaptation and cultural contrast on travellers’ memorable gastronomy experiences

    Journal of Hospitality Marketing and Management, Vol. 28, Núm. 7, pp. 743-764

  19. Influencia de los canales de gestión de quejas en la utilización del enfoque mecanicista

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  20. La población universitaria y las TIC. Un estudio sobre el uso de las redes sociales

    Investigación e innovación en la Enseñanza Superior: Nuevos contextos, nuevas ideas (Octaedro), pp. 1139-1152