Publicacións (160) Publicacións nas que participase algún/ha investigador/a

2021

  1. A curricular Delphi study to improve the science education of secondary school students in Spain

    Journal of Research in Science Teaching, Vol. 58, Núm. 2, pp. 282-304

  2. A systematic review on nomophobia prevalence: Surfacing results and standard guidelines for future research

    PLoS ONE, Vol. 16, Núm. 5 May

  3. A systemic perspective for understanding digital transformation in higher education: Overview and subregional context in latin america as evidence

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 23

  4. Acoso escolar en Educación Primaria y en Educación Secundaria en Badajoz. Análisis de los factores de riesgos

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 24, Núm. 2, pp. 97-111

  5. Actitudes hacia la Expresión Corporal en el ámbito de la asignatura de Educación Física: Un estudio con alumnado de Educación Secundaria Obligatoria.

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 41, pp. 596-608

  6. Adaptación y desarrollo profesional docente de los especialistas de la enseñanza bilingüe

    Revista Fuentes, Vol. 23, Vol. 1, pp. 27-40

  7. Ahora, más que nunca, la educación pública

    Dosier Graó, Núm. 6, pp. 23-28

  8. An Examination of Epistemic Beliefs about History in Initial Teacher Training: A Comparative Analysis between Primary and Secondary Education Prospective Teachers

    Journal of Experimental Education, Vol. 89, Núm. 1, pp. 54-73

  9. An endogenous analysis of early school leaving in Spain: The role of gender and regional inequalities

    European Journal of Education, Vol. 56, Núm. 3, pp. 482-495

  10. An institutional perspective for evaluating digital transformation in higher education: Insights from the chilean case

    Sustainability (Switzerland), Vol. 13, Núm. 17

  11. Analysis of mental health in cyberbullying victims and perpetrators in Spanish and Colombian adolescents

    Revista Latinoamericana de Psicología, Vol. 53, Núm. 0, pp. 122-132

  12. Análisis de la crítica especializada de cine y videojuegos desde la sociología cultural

    Tendencias Sociales. Revista de Sociología, Núm. 7, pp. 165-180

  13. Análisis de la escala de resiliencia en corredores por montaña

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 21, Núm. 84, pp. 699-711

  14. Análisis de los Premios Nacionales Vicente Ferrer como instrumento para alcanzar el objetivo nº4 del Desarrollo Sostenible

    Revista de educación y derecho = Education and law review, Núm. 1

  15. Análisis de los programas educativos para población infantil en tres museos de Madrid

    Perfiles educativos, Vol. 43, Núm. 173, pp. 108-127

  16. Análisis multidimensional del trastorno por déficit de atención e hiperactividad (TDAH) mediante el método bifactor-ESEM

    Psicología conductual = behavioral psychology: Revista internacional de psicología clínica y de la salud, Vol. 29, Núm. 1, pp. 95-110

  17. Aprendizaje-Servicio en experiencias intergeneracionales: un estudio de caso en la formación de Educación Social

    Estudios pedagógicos, Vol. 47, Núm. 4, pp. 245-269

  18. Are Women Still Judged by Their Sexual Behaviour? Prevalence and Problems Linked to Sexual Double Standard Amongst University Students

    Sexuality and Culture, Vol. 25, Núm. 6, pp. 1927-1945

  19. Artistic Techniques in Heritage Education: An Exploratory SHEO-Based Study

    International Journal of Art and Design Education, Vol. 40, Núm. 1, pp. 35-51

  20. Asthma, much more than a respiratory disease: Influence of depression and anxiety

    Revista da Associacao Medica Brasileira, Vol. 67, Núm. 4, pp. 571-576