Publicaciones en las que colabora con ANA ISABEL RODRIGUEZ ESCUDERO (31)

2023

  1. How to build a brand-oriented family firm: The impact of socioemotional wealth (SEW) dimensions

    Journal of Business Research, Vol. 163

  2. Minimizing the negative impact of brand deletion

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 41, Núm. 6, pp. 690-706

2022

  1. Brand deletion decisions: Workers count too

    AEMARK 2022: Actas del 33 Congreso Internacional de Marketing (Valencia, 7-9 de septiembre de 2022)

2021

  1. Benefits from the standardisation of the complaint management system

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 32, Núm. 7-8, pp. 737-757

  2. Brand deletion implementation: The effect on performance of context and process factors

    European Management Journal, Vol. 39, Núm. 1, pp. 147-161

  3. Organizational antecedents to designing a comprehensive complaint management system

    Journal of Management and Organization, Vol. 27, Núm. 3, pp. 481-506

2020

  1. Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation

    Journal of Brand Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 211-226

  2. ¿Por qué externalizar la atención al cliente?

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 162, pp. 38-43

2019

  1. Brand deletion strategy: a configuration approach

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

  2. Influencia de los canales de gestión de quejas en la utilización del enfoque mecanicista

    AEMARK 2019: Actas del XXXI Congreso Internacional de Marketing (Cáceres, 11-13 de septiembre de 2019)

2018

  1. Brand deletion: how the decision-making approach affects deletion success

    Business Research Quarterly, Vol. 21, Núm. 2, pp. 69-83

  2. La función de recursos humanos en la gestión de reclamaciones y quejas en empresas manufactureras

    Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 335-354

2017

  1. Desarrollo de estrategias y retos de una empresa ‘born global’

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 142, pp. 56-64

  2. Ejecución de la eliminación de una marca: efectos de la descentralización, el consenso, la formalización y la comunicación

    Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 73-100

2016

  1. Cuando eliminar una marca es una decisión acertada

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 139, pp. 44-52

2012

  1. How market entry order mediates the influence of firm resources on new product performance

    Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 29, Núm. 2, pp. 241-264