Publicaciones en las que colabora con ANA ISABEL RODRIGUEZ ESCUDERO (28)

2023

  1. How to build a brand-oriented family firm: The impact of socioemotional wealth (SEW) dimensions

    Journal of Business Research, Vol. 163

  2. Minimizing the negative impact of brand deletion

    Marketing Intelligence and Planning, Vol. 41, Núm. 6, pp. 690-706

2021

  1. Benefits from the standardisation of the complaint management system

    Total Quality Management and Business Excellence, Vol. 32, Núm. 7-8, pp. 737-757

  2. Brand deletion implementation: The effect on performance of context and process factors

    European Management Journal, Vol. 39, Núm. 1, pp. 147-161

  3. Organizational antecedents to designing a comprehensive complaint management system

    Journal of Management and Organization, Vol. 27, Núm. 3, pp. 481-506

2020

  1. Do proactive and reactive causes to delete a brand impact deletion success? The role of brand orientation

    Journal of Brand Management, Vol. 27, Núm. 2, pp. 211-226

  2. ¿Por qué externalizar la atención al cliente?

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 162, pp. 38-43

2018

  1. Brand deletion: how the decision-making approach affects deletion success

    Business Research Quarterly, Vol. 21, Núm. 2, pp. 69-83

  2. La función de recursos humanos en la gestión de reclamaciones y quejas en empresas manufactureras

    Nuevos horizontes del marketing y de la distribución comercial (KRK), pp. 335-354

2017

  1. Desarrollo de estrategias y retos de una empresa ‘born global’

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 142, pp. 56-64

  2. Ejecución de la eliminación de una marca: efectos de la descentralización, el consenso, la formalización y la comunicación

    Marketing insights: la respuesta del comercio a las tendencias del comportamiento social del consumidor (Oviedo : Cátedra Fundación Ramón Areces de Distribución Comercial, D.L. 2017), pp. 73-100

2016

  1. Cuando eliminar una marca es una decisión acertada

    Harvard Deusto Márketing y Ventas, Núm. 139, pp. 44-52

2012

  1. How market entry order mediates the influence of firm resources on new product performance

    Journal of Engineering and Technology Management - JET-M, Vol. 29, Núm. 2, pp. 241-264

2010

  1. Efectos sinérgicos sobre el resultado de los nuevos productos del orden de entrada, la novedad, la calidad y la velocidad

    XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 103

2009

  1. A test of moderated-mediation between market orientation and new product performance.

    XXI Congreso Nacional de Marketing [Recurso electrónico]: Universidad del País Vasco-Euskal Herriko Unibersitatea, 16-18 de septiembre de 2009.