Publicaciones (146) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2022

  1. A bibliometric analysis of 10 years of research on symptom networks in psychopathology and mental health

    Psychiatry Research, Vol. 308

  2. A review of literature on history education: An analysis of the conceptual, intellectual and social structure of a knowledge domain (2000–2019)

    European Journal of Education, Vol. 57, Núm. 3, pp. 497-511

  3. A transform approach to polycyclic and serial codes over rings

    Finite Fields and their Applications, Vol. 80

  4. Abriendo puertas a la sostenibilidad desde la educación matemática

    Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 95, pp. 31-36

  5. Actualización científica en ecografía y tendinopatía aquílea: implicaciones anatómicas relacionadas, abordaje terapéutico y nuevas perspectivas basadas en la evidencia

    Revista española de podología, Vol. 33, Núm. 1, pp. 66-72

  6. Adaptation and validation of the Preferences of Learning Styles (Index of Learning Styles, ILS, 1997) questionnaire to the cultural and cognitive characteristics of Spanish students aged 11-15 years

    Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 4, pp. 587-599

  7. Alcohol use and family-related factors among Spanish university students: the unHicos project

    BMC Public Health, Vol. 22, Núm. 1

  8. Alonso Vélez de Mendoza, Luis y Cristóbal Guerra: Descubrimientos que no están en la Carta de Juan de la Cosa

    Andalucía en la historia, Núm. 75, pp. 28-31

  9. ApS con fuentes orales para hacer frente a la España vaciada en Educación Infantil

    Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 43, pp. 53-70

  10. Aplicación de un programa de estimulación lingüística en niños/as con retraso del lenguaje o trastorno del desarrollo del lenguaje

    Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 3, pp. 22-39

  11. Aprendizaje expandido: Gestión de una comunidad de práctica online para educadores físicos

    Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 22, Núm. 88, pp. 765-786

  12. Aproximación etnográfica al proceso de inclusión de alumnado inmigrante en un centro educativo

    Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15, Núm. 2

  13. Atención temprana centrada en la familia: confianza, competencia y calidad de vida familiar

    Psychology, Society & Education, Vol. 14, Núm. 2, pp. 39-47

  14. Attitudes toward Sex Trafficking of University Students through a Multivariate Statistical Approach

    Journal of Evidence-Based Social Work (United States), Vol. 19, Núm. 6, pp. 730-745

  15. Being stressed in the family or married with work?: A literature review and clustering of work-family conflict

    European journal of management and business economics, Vol. 31, Núm. 2, pp. 239-265

  16. Body image(s): Problematizing future physical education teachers’ beliefs about the body and physical activity through visual imagery

    European Physical Education Review, Vol. 28, Núm. 2, pp. 552-572

  17. CSI-SF: psychometric properties of spanish version of the coping strategies inventory - short form

    Anales de psicología, Vol. 38, Núm. 1, pp. 85-92

  18. Challenges of STEM Vocations in Secondary Education

    IEEE Transactions on Education, Vol. 65, Núm. 4, pp. 713-724

  19. Charles Taylor y su relato filosófico: superar la tradición epistemológica para recuperar el realismo

    Diálogo filosófico, Núm. 113, pp. 265-288

  20. Christopher Clouder: «Enseñar es aprender, no son dos cosas separadas»

    Cuadernos de pedagogía, Núm. 532