Publicaciones (37) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2024

  1. Abelian and consta-Abelian polyadic codes over affine algebras with a finite commutative chain coefficient ring

    Cryptography and Communications

  2. Academic procrastination of Spanish pre-service teachers during the Covid-19 pandemic

    Psicología educativa, Vol. 30, Núm. 1, pp. 57-66

  3. Actitudes xenófobas en la juventud. Iniciativas desde la Responsabilidad Social Corporativa en los grupos de comunicación en el ámbito de la inclusión y diversidad cultural

    Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 63, pp. 82-98

  4. Analyzing university students’ entrepreneurial intentions under the influence of the COVID-19 pandemic

    International Entrepreneurship and Management Journal

  5. Aportación de la mujer rural emprendedora a la economía: dos estudios de caso en el sur de Jalisco, México

    Revista de estudios de género: La ventana, Vol. 7, Núm. 59, pp. 322-355

  6. Aproximaciones teóricas al concepto de juventud y transiciones juveniles

    Revista Latinoamericana Estudios de la Paz y el Conflicto, Vol. 5, Núm. 9, pp. 84-98

  7. Asociación del acoso escolar y el autoconcepto físico en la transición de primaria a secundaria

    Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 52, pp. 178-184

  8. Despatriarcolonizar el cuerpo-corpus: Gabriela Wiener y la construcción de una figura autorial exocanónica

    Cuadernos Hispanoamericanos, Núm. 884, pp. 20-21

  9. Distribución sociométrica en Educación Infantil: razones de aceptación y rechazo a los iguales

    Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 1, pp. 323-332

  10. Educación artística y formación de docentes: Aproximación bibliométrica

    RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 38, Núm. 99, pp. 207-230

  11. Environmental values and education in Spanish universities: a questionnaire validation

    International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 1, pp. 161-181

  12. Estimating the Competence of Preservice Primary Teachers to Use Inquiry and Their Willingness to Apply It in the Classroom

    International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 22, Núm. 3, pp. 469-490

  13. Explorando iconos culturales medievales en Educación Primaria: comparativa en manuales escolares de Cataluña y Castilla y León

    Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 35-50

  14. Factors influencing the decision of young adults to remain in their rural environment: Social origin, education and gender

    Journal of Rural Studies, Vol. 106

  15. Gender and Class. The Intersection of the Family Conditions of Migrant Women in Spain during the Last Great Recession

    Dados, Vol. 67, Núm. 3

  16. Influence of controlled environmental conditions in potential salivary ocular pain biomarkers for enhancing the assessment of ocular pain

    PloS one, Vol. 19, Núm. 1, pp. e0296764

  17. Innovación docente a través de la internacionalización dentro del programa ERASMUS + en el Conservatorio Profesional de Música de Valladolid

    Cuadernos de Investigación Musical, Núm. 19, pp. 137-158

  18. Is It Possible to Apply Inquiry in the First Level of Primary School without Hindering the Acquisition of Scientific Competencies? Perspectives of Pupils and Their Pre-Service Teacher

    Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1

  19. La inteligencia emocional fortalece el perfil competencial del profesorado estratégico

    Revista de Psicología y Educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 55-59

  20. Locally recoverable codes from towers of function fields

    Finite Fields and their Applications, Vol. 94