Centro
FAC EDUCACION Y TRABAJO SOCIAL
Publicaciones (37) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2024
-
Abelian and consta-Abelian polyadic codes over affine algebras with a finite commutative chain coefficient ring
Cryptography and Communications
-
Academic procrastination of Spanish pre-service teachers during the Covid-19 pandemic
Psicología educativa, Vol. 30, Núm. 1, pp. 57-66
-
Actitudes xenófobas en la juventud. Iniciativas desde la Responsabilidad Social Corporativa en los grupos de comunicación en el ámbito de la inclusión y diversidad cultural
Ambitos: Revista internacional de comunicación, Núm. 63, pp. 82-98
-
Analyzing university students’ entrepreneurial intentions under the influence of the COVID-19 pandemic
International Entrepreneurship and Management Journal
-
Aportación de la mujer rural emprendedora a la economía: dos estudios de caso en el sur de Jalisco, México
Revista de estudios de género: La ventana, Vol. 7, Núm. 59, pp. 322-355
-
Aproximaciones teóricas al concepto de juventud y transiciones juveniles
Revista Latinoamericana Estudios de la Paz y el Conflicto, Vol. 5, Núm. 9, pp. 84-98
-
Asociación del acoso escolar y el autoconcepto físico en la transición de primaria a secundaria
Retos: nuevas tendencias en educación física, deporte y recreación, Núm. 52, pp. 178-184
-
Despatriarcolonizar el cuerpo-corpus: Gabriela Wiener y la construcción de una figura autorial exocanónica
Cuadernos Hispanoamericanos, Núm. 884, pp. 20-21
-
Distribución sociométrica en Educación Infantil: razones de aceptación y rechazo a los iguales
Educación XX1: Revista de la Facultad de Educación, Vol. 27, Núm. 1, pp. 323-332
-
Educación artística y formación de docentes: Aproximación bibliométrica
RIFOP : Revista interuniversitaria de formación del profesorado: continuación de la antigua Revista de Escuelas Normales, Vol. 38, Núm. 99, pp. 207-230
-
Environmental values and education in Spanish universities: a questionnaire validation
International Journal of Sustainability in Higher Education, Vol. 25, Núm. 1, pp. 161-181
-
Estimating the Competence of Preservice Primary Teachers to Use Inquiry and Their Willingness to Apply It in the Classroom
International Journal of Science and Mathematics Education, Vol. 22, Núm. 3, pp. 469-490
-
Explorando iconos culturales medievales en Educación Primaria: comparativa en manuales escolares de Cataluña y Castilla y León
Revista electrónica interuniversitaria de formación del profesorado, Vol. 27, Núm. 2, pp. 35-50
-
Factors influencing the decision of young adults to remain in their rural environment: Social origin, education and gender
Journal of Rural Studies, Vol. 106
-
Gender and Class. The Intersection of the Family Conditions of Migrant Women in Spain during the Last Great Recession
Dados, Vol. 67, Núm. 3
-
Influence of controlled environmental conditions in potential salivary ocular pain biomarkers for enhancing the assessment of ocular pain
PloS one, Vol. 19, Núm. 1, pp. e0296764
-
Innovación docente a través de la internacionalización dentro del programa ERASMUS + en el Conservatorio Profesional de Música de Valladolid
Cuadernos de Investigación Musical, Núm. 19, pp. 137-158
-
Is It Possible to Apply Inquiry in the First Level of Primary School without Hindering the Acquisition of Scientific Competencies? Perspectives of Pupils and Their Pre-Service Teacher
Education Sciences, Vol. 14, Núm. 1
-
La inteligencia emocional fortalece el perfil competencial del profesorado estratégico
Revista de Psicología y Educación, Vol. 19, Núm. 1, pp. 55-59
-
Locally recoverable codes from towers of function fields
Finite Fields and their Applications, Vol. 94