Centro
FAC EDUCACION Y TRABAJO SOCIAL
Publicaciones (150) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2022
-
A bibliometric analysis of 10 years of research on symptom networks in psychopathology and mental health
Psychiatry Research, Vol. 308
-
A review of literature on history education: An analysis of the conceptual, intellectual and social structure of a knowledge domain (2000–2019)
European Journal of Education, Vol. 57, Núm. 3, pp. 497-511
-
A transform approach to polycyclic and serial codes over rings
Finite Fields and their Applications, Vol. 80
-
Abriendo puertas a la sostenibilidad desde la educación matemática
Uno: Revista de didáctica de las matematicas, Núm. 95, pp. 31-36
-
Actualización científica en ecografía y tendinopatía aquílea: implicaciones anatómicas relacionadas, abordaje terapéutico y nuevas perspectivas basadas en la evidencia
Revista española de podología, Vol. 33, Núm. 1, pp. 66-72
-
Adaptation and validation of the Preferences of Learning Styles (Index of Learning Styles, ILS, 1997) questionnaire to the cultural and cognitive characteristics of Spanish students aged 11-15 years
Revista complutense de educación, Vol. 33, Núm. 4, pp. 587-599
-
Alcohol use and family-related factors among Spanish university students: the unHicos project
BMC Public Health, Vol. 22, Núm. 1
-
Alonso Vélez de Mendoza, Luis y Cristóbal Guerra: Descubrimientos que no están en la Carta de Juan de la Cosa
Andalucía en la historia, Núm. 75, pp. 28-31
-
ApS con fuentes orales para hacer frente a la España vaciada en Educación Infantil
Didáctica de las ciencias experimentales y sociales, Núm. 43, pp. 53-70
-
Aplicación de un programa de estimulación lingüística en niños/as con retraso del lenguaje o trastorno del desarrollo del lenguaje
Revista Española de Orientación y Psicopedagogía, Vol. 33, Núm. 3, pp. 22-39
-
Aprendizaje expandido: Gestión de una comunidad de práctica online para educadores físicos
Revista Internacional de Medicina y Ciencias de la Actividad Física y del Deporte, Vol. 22, Núm. 88, pp. 765-786
-
Aproximación etnográfica al proceso de inclusión de alumnado inmigrante en un centro educativo
Bellaterra: journal of teaching and learning language and literature, Vol. 15, Núm. 2
-
Atención temprana centrada en la familia: confianza, competencia y calidad de vida familiar
Psychology, Society & Education, Vol. 14, Núm. 2, pp. 39-47
-
Attitudes toward Sex Trafficking of University Students through a Multivariate Statistical Approach
Journal of Evidence-Based Social Work (United States), Vol. 19, Núm. 6, pp. 730-745
-
Being stressed in the family or married with work?: A literature review and clustering of work-family conflict
European journal of management and business economics, Vol. 31, Núm. 2, pp. 239-265
-
Body image(s): Problematizing future physical education teachers’ beliefs about the body and physical activity through visual imagery
European Physical Education Review, Vol. 28, Núm. 2, pp. 552-572
-
CSI-SF: psychometric properties of spanish version of the coping strategies inventory - short form
Anales de psicología, Vol. 38, Núm. 1, pp. 85-92
-
Challenges of STEM Vocations in Secondary Education
IEEE Transactions on Education, Vol. 65, Núm. 4, pp. 713-724
-
Charles Taylor y su relato filosófico: superar la tradición epistemológica para recuperar el realismo
Diálogo filosófico, Núm. 113, pp. 265-288
-
Christopher Clouder: «Enseñar es aprender, no son dos cosas separadas»
Cuadernos de pedagogía, Núm. 532