Argitalpenak (168) Ikertzaileren baten partaidetza izan duten argitalpenak

2023

  1. #EspañaInvadida. Disinformation and hate speech towards refugees on Twitter: A challenge for critical thinking

    El profesional de la información, Vol. 32, Núm. 3

  2. 61. Horario de escuela de niña. El tiempo escolar en el primer tercio del siglo xx. Una lectura en clave de género

    Patrimonio histórico educativo en femenino: objetos y sensibilidades (Trea), pp. 227-230

  3. Academic engagement: assessment, conditions, and effects—a study in higher education from the perspective of the person-situation interaction

    European Journal of Psychology of Education, Vol. 38, Núm. 2, pp. 631-655

  4. Academic performance and perception of competences in the Final Degree Projects in Physical Education

    Cultura, ciencia y deporte, Vol. 18, Núm. 55, pp. 57-77

  5. Actividades físicas cooperativas: aclarando conceptos

    XII Congreso Internacional de Actividades Físicas Cooperativas

  6. After-school sports programmes and social inclusion processes in culturally diverse contexts: Results of an international multicase study

    Frontiers in Psychology, Vol. 14

  7. Alfabetización científica, mediática e informacional a través de noticias de actualidad en el aula de educación primaria

    Expectativas y prácticas docentes en la enseñanza de las ciencias (Educación), pp. 203-208

  8. Animación a la lectura en la clase de inglés con Eric Carle

    Propuestas para una nueva didáctica de la narrativa en educación infantil (Aula Magna), pp. 13-27

  9. Análisis de los contrarios en la poesía de William Blake y Claudio Rodríguez

    Ogigia: Revista electrónica de estudios hispánicos, Núm. 34, pp. 77-97

  10. Aproximación a la comunicación referencial de niñas y adolescentes con trastornos del espectro autista

    Psicología siglo XXI: una mirada amplia e integradora. Volumen 3 (Dykinson), pp. 392-404

  11. Are educational robots any good for communicative English learning for primary school students?

    Texto Livre, Vol. 16

  12. Asimetrías de leyes normativas transnacionales sobre Educación Patrimonial

    Revista de educación, Núm. 400, pp. 237-264

  13. Avances hacia una enseñanza inclusiva de las ciencias. Una revisión sistemática

    Soñar grande es soñar juntas: en busca de una educación crítica e inclusiva (Octaedro), pp. 836-851

  14. Can the use patterns of social networks in university students predict the utility perceived in digital educational resources?

    Interactive Learning Environments, Vol. 31, Núm. 3, pp. 1279-1292

  15. Caregiver Experiences With Oral Bilingualism in Children Who Are Deaf and Hard of Hearing in the United States: Impact on Child Language Proficiency

    Language, Speech, and Hearing Services in Schools, Vol. 54, Núm. 1, pp. 224-240

  16. Challenges with using formative and authentic assessment in physical education teaching from experienced teachers’ perspectives

    Curriculum Studies in Health and Physical Education, Vol. 14, Núm. 2, pp. 109-126

  17. Classroom interaction and metacognition by ‘enculturation’ of thinking in early education

    International Journal of Early Years Education

  18. Compromiso y vindicación feminista en la poesía de Gloria Fuertes

    Anales de Literatura Española, Núm. 38, pp. 13-20

  19. Computational mechanisms underpinning greater exploratory behaviour in excess weight relative to healthy weight adolescents

    Appetite, Vol. 183

  20. Concepto de museo desde la perspectiva docente.

    IJABER. International Journal of Arts-based Educational Research, Vol. 2, Núm. 1, pp. 47-53