Publikationen (52) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben

2023

  1. Clustering of LMS Use Strategies with Autoencoders

    Applied Sciences (Switzerland), Vol. 13, Núm. 12

  2. Online Training for the Language Industries: Translation and Interpreting Training in the Digital Era

    Transletters.: International Journal of Translation and Interpreting, Vol. 7, Núm. 1, pp. 81-98

2020

  1. Accessible scenic arts and Virtual Reality: A pilot study with aged people about user preferences when reading subtitles in immersive environments

    MonTI: Monografías de traducción e interpretación, Núm. 12, pp. 214-241

  2. Bootstrapping the Virtualization in a Face-to-Face University

    Proceedings - 10th International Conference on Virtual Campus, JICV 2020

  3. Dorothy Kenny (ed.), Human Issues in Translation Technology

    Hermeneus: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 22, pp. 473-477

  4. Empleabilidad y emprendimiento en la formación de traductores e intérpretes: nuevas competencias, nuevas estrategias

    Perfiles estratégicos de traductores e intérpretes: la transmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XXI (Comares), pp. 43-68

  5. La trasmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XX

    Perfiles estratégicos de traductores e intérpretes: la transmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XXI (Comares), pp. 1-4

  6. Perfiles estratégicos de traductores e intérpretes: la transmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XXI

    Comares

2017

  1. Integration of an intelligent tutoring system in a course of computer network design

    Educational Technology Research and Development, Vol. 65, Núm. 3, pp. 653-677

2016

  1. A semantic MediaWiki-based approach for the collaborative development of pedagogically meaningful learning content annotations

    Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)

2014

  1. Intelligent tutoring interface for technology enhanced learning in a course of computer network design

    Proceedings - Frontiers in Education Conference, FIE

  2. Learning Pathway Recommendation based on a Pedagogical Ontology and its Implementation in Moodle

    Lecture Notes in Informatics (LNI), Proceedings - Series of the Gesellschaft fur Informatik (GI)