
Intersemiótica, Traducción y Nuevas Tecnologías (ITNT)
Publikationen (52) Publikationen, an denen Forscher/innen teilgenommen haben
2023
-
Clustering of LMS Use Strategies with Autoencoders
Applied Sciences (Switzerland), Vol. 13, Núm. 12
-
Online Training for the Language Industries: Translation and Interpreting Training in the Digital Era
Transletters.: International Journal of Translation and Interpreting, Vol. 7, Núm. 1, pp. 81-98
2022
-
A rule-based expert system for teachers’ certification in the use of learning management systems
IJIMAI, Vol. 7, Núm. 7, pp. 75-81
-
Twitter in Initial Teacher Training: Interaction with Social Media as a Source of Teacher Professional Development for Social Studies Prospective Educators
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 23
2021
-
Carmen Valero Garcés (ed.). Technology at the Service of PSIT in Crisis Situations: Experiences and Perspectives / Tecnología al servicio de la TISP en situaciones de crisis: experiencias y perspectivas (inglés/español, USB)
Hermeneus: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 23, pp. 601-607
-
Eficacia del modelo de aula invertida (flipped classroom) en la enseñanza universitaria: una síntesis de lasmejores evidencias
Revista de educación, Núm. 391, pp. 149-177
-
MSocial: Practical Integration of Social Learning Analytics into Moodle
IEEE Access, Vol. 9, pp. 23705-23716
2020
-
Accessible scenic arts and Virtual Reality: A pilot study with aged people about user preferences when reading subtitles in immersive environments
MonTI: Monografías de traducción e interpretación, Núm. 12, pp. 214-241
-
Bootstrapping the Virtualization in a Face-to-Face University
Proceedings - 10th International Conference on Virtual Campus, JICV 2020
-
Dorothy Kenny (ed.), Human Issues in Translation Technology
Hermeneus: Revista de la Facultad de Traducción e Interpretación de Soria, Núm. 22, pp. 473-477
-
Empleabilidad y emprendimiento en la formación de traductores e intérpretes: nuevas competencias, nuevas estrategias
Perfiles estratégicos de traductores e intérpretes: la transmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XXI (Comares), pp. 43-68
-
La trasmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XX
Perfiles estratégicos de traductores e intérpretes: la transmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XXI (Comares), pp. 1-4
-
Perfiles estratégicos de traductores e intérpretes: la transmisión de la información experta multilingüe en la sociedad del conocimiento del siglo XXI
Comares
2019
-
Aligning learning design and learning analytics through instructor involvement: a MOOC case study
Interactive Learning Environments, Vol. 27, Núm. 5-6, pp. 685-698
-
Clustering Analysis for Automatic Certification of LMS Strategies in a University Virtual Campus
IEEE Access, Vol. 7, pp. 137680-137690
2018
-
Effects of competitive learning tools on medical students: A case study
PLoS ONE, Vol. 13, Núm. 3
2017
-
Integration of an intelligent tutoring system in a course of computer network design
Educational Technology Research and Development, Vol. 65, Núm. 3, pp. 653-677
2016
-
A semantic MediaWiki-based approach for the collaborative development of pedagogically meaningful learning content annotations
Lecture Notes in Computer Science (including subseries Lecture Notes in Artificial Intelligence and Lecture Notes in Bioinformatics)
2014
-
Intelligent tutoring interface for technology enhanced learning in a course of computer network design
Proceedings - Frontiers in Education Conference, FIE
-
Learning Pathway Recommendation based on a Pedagogical Ontology and its Implementation in Moodle
Lecture Notes in Informatics (LNI), Proceedings - Series of the Gesellschaft fur Informatik (GI)